Městský úřad
Město podporuje

Dny evropského dědictví

 

Mapy.cz v mobilu

 

Volná parkovací místa

Kvalita ovzduší ve městě

   

Výpis z evidenční karty řidiče a výpisu bodů

Tento dokument je zařazen v kategorii: Státní správa
Žádost o vydání výpisu z evidenční karty řidiče a výpisu bodů

 

4. Základní informace k životní situaci

 

Výpis z evidenční karty řidiče (pro potřeby zaměstnavatele, psychologické vyšetření) a výpis ze záznamu bodového hodnocení

 

 

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat

 

Fyzická osoba, jiná fyzická osoba na základě písemného souhlasu osoby o jejíž údaje se jedná (ověřená plná moc)

 

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

 

Podáním žádosti u příslušného správního úřadu podle trvalého pobytu.

  

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

 

Osobní podání písemné žádosti na odboru dopravních a správních agend, oddělení registr řidičů a vozidel na základě zmocnění úředně ověřené plné moci.

 

8. Na které instituci životní situaci řešit

 

Městský úřad, odbor dopravních a správních agend, oddělení registru řidičů a vozidel, Revoluční 1023 Uherské Hradiště.

 

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

 

Na Městském úřadě, odboru dopravních a správních agend se sídlem ul. Revoluční 1023 v Uherské Hradišti.

Žádost o výpis se podává na oddělení registru řidičů a vozidel, od 16.5.2016 v přízemí na "Informacích"  tel. 572 525 590 nebo ve druhém patře vlevo dveře č. 311, telefon 572 525 565 nebo 572 525 566.

        

Úřední dny k podání žádosti:

po 8.00 – 17.00
út na základě objednávky v rezervačním systému - evidence řidičských oprávnění
st 8.00 – 17.00
čt na základě objednávky v rezervačním systému - evidence řidičských oprávnění
pá 8.00 – 12.00

 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

 

Platný doklad totožnosti žadatele, v případě ztráty OP, potvrzení o odcizení nebo ztrátě + pas.

 

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

 

Žádost o výpis z evidenční karty řidiče.

 

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

 

Správní poplatky jsou stanoveny v z. č. 634/2004 Sb. o správních poplatcích v platném znění.

Úhrada se provádí před podáním žádosti na přepážkovém pracovišti ve výši 15Kč,- první strana, každá další 5,-Kč.

 

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

 

Ve většině případů na počkání, pokud tomu nebrání zvláštní okolnosti. 

 

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

 

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

 

16. Elektronická služba, kterou lze využívat

 

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

 

Zákon č.361/2000 Sb.

 

18. Jaké jsou související předpisy

 

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

 

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

 

21. Nejčastější dotazy

 

22. Další informace

 

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě

 

Na kterékoliv poště na území ČR, nebo na místech označených "Czech POINT". (pouze výpis z bodového systému)

 

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

25. Za správnost popisu odpovídá útvar

 

Odbor dopravních a správních agend Města Uherské Hradiště. 

 

26. Kontaktní osoba

 

Tvrdoň Antonín, vedoucí oddělení registru řidičů a vozidel

tel. 572 525 561, email: antonin.tvrdon@mesto-uh.cz

 

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

 

01.01.2012. 

 

28. Popis byl naposledy aktualizován

 

9.5.2016

 

29. Datum konce platnosti popisu

 

V souvislosti se změnou příslušné legislativy.

 

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

 

Zveřejněno dne: 13.02.2012   Datum poslední aktualizace: 10.05.2016
Zodpovědná osoba: Tvrdoň Antonín