Městský úřad
Město podporuje

Dny evropského dědictví

 

Mapy.cz v mobilu

 

Volná parkovací místa

Kvalita ovzduší ve městě

   

Oddělení spisové služby

Tento dokument je zařazen v kategorii: Město

Kontakt

Vedoucí oddělení

Popis činností

  • vykonává metodický dohled, uživatelskou podporu a školení pro spisovou službu úřadu,
  • zajišťuje provoz podatelny – příjem, vypravení a odeslání pošty, a to v listinné i elektronické podobě,
  • spravuje centrální spisovnu včetně všech souvisejících činností a zajišťuje skartační řízení,
  • zajišťuje provoz informací městského úřadu, obsluhu telefonní ústředny a další činnost pracoviště informací,
  • zajišťuje činnosti kontaktního místa veřejné správy – CzechPOINT a provádí vidimaci a legalizaci,
  • vykonává agendu ztrát a nálezů,
  • zajišťuje digitalizaci dokumentů,
  • zajišťuje obsluhu úřední desky v potřebném rozsahu a vykonává funkci editora registru práv a povinností,
  • získává informace týkající se agendy základních registrů a datových schránek,
  • provádí správu telefonních služeb,
  • zajišťuje agendu spojenou se správou elektronických certifikátů,
  • eviduje pořízení majetku ve stanoveném rozsahu včetně tisku inventárních štítků,
  • objednává kancelářské potřeby s výjimkou výpočetní, komunikační a reprografické techniky,
  • zajišťuje nákup odborných publikací a předplatného periodik pro potřeby úřadu,
  • spravuje informace o městském úřadu  

 

Zveřejněno dne: 01.07.2015   Datum poslední aktualizace: 06.06.2016
Zodpovědná osoba: Šipková Radomíra